Likes Likes:  0
Resultaten 1 tot 15 van de 17
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Geen

Onderwerp: Rivaliteit

Rivaliteit
    geregistreerd gebruiker
    520 Berichten
    Ingeschreven
    26/01/04

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked

Registrar SIDN: ja
    KvK nummer: 08120871
    Ondernemingsnummer: nvt

Rivaliteit

Beste medehosters,

Het valt mij op dat er de laatste tijd veel rivaliteit is op webhostingtalk.
    Ik loop nu een jaartje mee hier, en probeer altijd zo goed mogelijk contact te onderhouden met collega's, klanten en ex klanten.

Immers de kans dat je elkaar tegen komt in het leven, is niet zo groot, maar het maakt vaak de samenwerking wel stukken beter.

Echter als ik zo af en toe lees op wht, denk ik wel eens nou, nou.
    Het gaat er af en toe flink aan toe op wht.

Ik vraag me dan af waarom? En het valt me dan ook op dat dit de "jongere" collega's onder ons zijn die zich met name in mengen.
    (hoewel sommige "volwassenen" er ook wat van kunnen.)

Het is naar mijn mening niet erg om je eigen, goed onderbouwde en bekritiserende mening te plaatsen. Kritiek is altijd goed.
    Ik denk ook dat het daaer fout gaat in het jongere wereldje.
    Er word kritiek geleverd en daar word fel op gereageerd, te fel.
    Gevolg is een pagina's lange machtstrijd die aangegaan word, en welke vaak uiteindelijk lijdt tot nog meer zinloze topics.

Ik noem even een paar van die broeinesten waarbij de thread uitloopt in een topic vol met onzinnige berichten, en opmerkende kritiek waarbij
    de TS nergens ook maar informatie of goed onderbouwde kritiek kan vinden om zijn of haar service te verbeteren.

: E-dentify, BASM, Crystalcore, Easydedicated... en zo zou ik nog een uurtje door kunnen gaan, allemaal threads over bedrijven vol met allemaal berichten met zinloze kritiek en opmerkingen. Waaraan de bedrijven zelf geen enkele mallemoer hebben.

Wat heeft een Easydedicated nu aan de opmerking van een klant dat hij of zij de data waarschijnlijk niet terug krijgt?
    Is het misschien niet zo, dat indien je normaal, rustig en gekalmeert naar easy dedicated belt, je meer voor elkaar krijgt?

Praktijkvoorbeeld
    Ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt: sta je bij novaxess, kom je er niet in, je bent niet aangemeld hoor je dan.
    Ik werd boos, stond op het punt van knappen, en wou die kerel door zijn laatje naar buiten trekken.
    Is een natuurlijke reactie, echter die beste man kan er ook niets aan doen.

Als andere (in dit geval mijn nieuwe netwerk leverancier) je dan advies geven, aanmanen rustig te doen, etc etc. Neem dit dan aan, vaak kun je met de tips en gegeven informatie van mensen met veel ervaring in dit vak een stuk verder komen.

Daarnaast valt het me op dat het voornamelijk de "jeugdigde leden zijn op wht, welke zich niet direct tot het bedrijf zelf kunnen wenden, nog nooit van een zoek button gehoord hebben, en op de een of andere wijze berichten maar half lezen.

Vaak is men al bezig met het typen van de reactie, kritiek alvorens tot de conclusie te komen dat er nog meer in het bericht stond.

Ik volg ze ook niet meer, het is geen doorkomen aan. (mits je echt een forum junkie bent).

Ik vraag me dan ook wel eens af of het nou nog echt met rivaliteit te maken heeft. Wat the f*ck maakt het nu uit of e-dentify een budgethoster is? Al waren ze een van de duurdere van nederland, bleef dat gezeik er nog komen, immers het netwerk ligt plat en de klanten zijn boos.
    Ik denk dat iedereen eens een beetje meer respect moet gaan krijgen voor een ander. Of iemand nu voor de huidige trend (budghethosting) kiest, of juist niet.
    Ieder zijn marketingplan, en strategie.

Mensen kunnen dan wel gaan drammen, dat dat soort mensen de wereld kapot maken. Sorry dat doet Osama bin laden ook, evenals bush met zijn irak speelgoed. Het gaat ook wel weer over.

Dan hebben we nog het topic met netwerk storingen.
    Volgens mij (zo zie ik het) is het bedoeld voor hosters en klanten om samen te komen, mocht er een storing zijn, om klanten hiervan op de hoogte te brengen. Volgens mij is dat forum nooit gestart met de intentie, er een storing te kunnen plaatsen, zodat de hoster, door mede hosters vervolgens nog even nagetrapt kan worden.

Misschien is het een idee voor de modjes om in 2005 eens iets harder op te gaan treden. Zinloze berichten? direct verwijderen (net zoals deze)
    of naar de WHT lounge verplaatsen.
    En met name de vijandige reacties er tussen uit plakken.

Ik merk namelijk aan de reacties van mijn klanten, dat ze het erg op prijs kunnen stellen dat verhuizingen en derg. goed, snel en accuraat verwerkt kunnen worden, en dat er een goed contact plaatsvind met hun oude hoster.
    Ook met hun nieuwe hoster zullen we altijd er alles aan doen, om de site goed te verhuizen. (sorry beetje verkapte reclame).
    Immers het is nooit leuk als een klant weer weg gaat. Maar begrijp goed dat dat niet altijd aan jou hoeft te liggen. Zie het als een spelletje, en de slechtste eigenschap is toch wel slecht tegen (je) verlies kunnen.

Ik zal in elk geval als nieuw voornemen het volgende jaar, een ding wel in acht nemen. En dat is dat ik het persoonlijk niet meer zal accepteren als iemand mij een onbeargumenteerde reactie retour zendt (had er een pb inbox vol mee afgelopen jaar).

Verwacht dan een pittige reactie terug.

Ik denk dat ik het aankomend jaar maar eens aan de tegenpartij overlaat of zij graag een vijandig contact wensen te onderhouden.

Los van dit forum wens ik een ieder (jong en oud) een fijn, succesvol, vruchtvol, vreugdevol, gelukkig, prettig, sterk 2005 toe!

(en hoop dat iedereen op wht in elk geval voor vandaag en morgen eens wat aardiger aan te treffen op wht)

Groeten mark/alpha xs

Mochten de genoemde partijen problemen hebben met het feit dat ik hun naam als voorbeeld gebruikt heb, dan hoor ik dit graag.
    het waren de meest genoemde afgelopen dagen, dus meest voor de hand liggende. Iedereen die het bericht leest weet dan direct over wat voor threads ik het heb.
    Dit bericht is dus niet bedoeld om niemand voor het hoofd te stoten, of verkapte reclame te maken.
    Het is bedoeld om mensen eens in te laten zien waar ze veelal mee bezig zijn
    Laatst gewijzigd door AlphaXS; 31/12/04 om 11:28.

Rivaliteit
    Is ook aanwezig
    684 Berichten
    Ingeschreven
    22/12/04

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked

Registrar SIDN: Nee
    KvK nummer: nvt

Wat valt hier nog op aan te vullen....

Rivaliteit
    geregistreerd gebruiker
    2.837 Berichten
    Ingeschreven
    31/08/03

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 Berichten zijn liked

Naam: Andy Ales
    Bedrijf: AlfaNet
    Functie: Bestyyrder
    URL: www.alfanet.be
    Ondernemingsnummer: BE 0870.656.558

Amen ...

Rivaliteit
    geregistreerd gebruiker
    900 Berichten
    Ingeschreven
    15/09/03

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked

Registrar SIDN: nee

AMEN

Rivaliteit
    Meneer de Directeur
    12.253 Berichten
    Ingeschreven
    11/05/04

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6 Berichten zijn liked

KvK nummer: 17186890

Ik ben het er mee eens..

Ik heb zelfs een tijdje gewtijfeld om hier niks meer te posten waar mijn mening in voorkomt, want de kritiek die je krijgt is zelden beargumenteerd.

Rivaliteit
    geregistreerd gebruiker
    118 Berichten
    Ingeschreven
    01/11/04

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked

Ik ben het ermee eens maar door "broeinesten" en daarbij bedrijfsnamen te noemen doe je er zelf ook aan mee..

Rivaliteit
    geregistreerd gebruiker
    1.181 Berichten
    Ingeschreven
    15/12/03

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked

Registrar SIDN: nee

Dit mag wel opgenomen worden in de algemene voorwaarden, ondanks ik geen hoster ben , ben ik het er volledig mee eens.
    Gelukkig 2005

Rivaliteit
    Meneer de Directeur
    12.253 Berichten
    Ingeschreven
    11/05/04

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6 Berichten zijn liked

Als toevoeging van de regels vind ik ook wel dat opgenomen mag worden dat bedrijven die het gewoon niet goed voor mekaar hebben (=problemen hebben) niet mogen adverteren voordat de problemen verholpen zijn.

De controle is alleen lastig, die doe je daarom niet, in de hoop dat mensen zelf begrijpen of ze goed of slecht bezig zijn....

Rivaliteit
    geregistreerd gebruiker
    1.072 Berichten
    Ingeschreven
    14/04/03

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 Berichten zijn liked

KvK nummer: 34213101

Het zou volgens mij al een boel schelen als niet iedereen die hier actief meeleest ook altijd overal op zou willen reageren. Interesseert je een topic niet, ga dan naar een ander topic, en verveel de medelezers niet met opmerkingen als "Wat valt hier nog aan toe te voegen?" (voeg dan niks toe), "Je vraagprijs is wel erg hoog!" (dan biedt u toch niet...), "Ga dan niet bij een budgethoster zitten!" (de vraag was wellicht compleet anders).

Ik wil niet posts als "Ik sluit me volledig aan bij <Poster>" ontmoedigen, en eigenlijk (sorry EWS) maakt het in een Lounge ook niet echt uit.

Kortom: Heb je niets toe te voegen, bemoei je er dan niet mee. Dat houdt het niveau van de berichten op dit (en elk ander) forum op peil

Rivaliteit
    Meneer de Directeur
    12.253 Berichten
    Ingeschreven
    11/05/04

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6 Berichten zijn liked

Een post als "Ik sluit me volledig aan bij <Poster>" vind ik wel nuttig, je geeft dan aan dat er meer mensen zo over denken.
    Anders zouden er maar 2 reacties zijn.
    1 wel, 1 niet.. Terwijl er misschien 10 wel vinden en 2 niet.

Rivaliteit
    geregistreerd gebruiker
    1.072 Berichten
    Ingeschreven
    14/04/03

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 Berichten zijn liked

Origineel geplaatst door Triloxigen
    Een post als "Ik sluit me volledig aan bij <Poster>" vind ik wel nuttig, je geeft dan aan dat er meer mensen zo over denken.
    Inderdaad. Daarom geef ik ook aan dat soort posts niet te willen ontmoedigen.

Rivaliteit
    Meneer de Directeur
    12.253 Berichten
    Ingeschreven
    11/05/04

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6 Berichten zijn liked

Origineel geplaatst door Stefan Mensink

Inderdaad. Daarom geef ik ook aan dat soort posts niet te willen ontmoedigen.
    Ik had de eerste 'niet' gemist, excuses

Rivaliteit
    geregistreerd gebruiker
    620 Berichten
    Ingeschreven
    05/11/04

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked

Je slaat de spijker op de kop!
    Als mensen klagen over hun hoster, dan moet dat opzich kunnen. Maar probeer de hoster wel eerst te bereiken.
    Helaas krijg je dan idd het gedoe dat hosters elkaar lopen te schoppen, de duurdere hosters proberen altijd budgethosters zwart te maken, hoewel er wel redelijk veel zaken zijn die het goed geregeld hebben. 1 euro per maand, of 100! Als een bedrijf iets beloofd moeten ze dat waarmaken.
    Maar toch hebben veel hosters geen ervaring met het bedrijf in kwestie. Toch leveren ze kritiek. Ongefundeerde kritiek zie je hier vaak... te vaak!

Rivaliteit
    Is ook aanwezig
    684 Berichten
    Ingeschreven
    22/12/04

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0 Berichten zijn liked

Origineel geplaatst door Stefan Mensink

Ik wil niet posts als "Ik sluit me volledig aan bij <Poster>" ontmoedigen, en eigenlijk (sorry EWS) maakt het in een Lounge ook niet echt uit.
    Ik begrijp dit stukje niet helemaal maar ik wilde alleen aangeven dat ik het helemaal met de TS eens ben... weer niet goed?

Volgens mij komen we dan op een gegeven moment op een punt waar iedereen bang is om zijn mening te geven omdat er dan zulke reacties op komen. Ik ben het met je eens als je zegt we moeten het niveau op peil houden maar je moet niet van een minder nuttige reactie gelijk een punt maken.

Als iedereen alleen iets post als hij/zei er direct bij betrokken is, dan word dit een heel stil forum denk ik.

EDIT: ik typte weer te langzaam, kritiek op hosts zonder zelf ervaring met hosts te hebben vind ik ook niet kunnen alhoewel ik mijzelf daar ook een keer op heb betrapt. Ik ben zelf ook klant geweest bij een budget host en daar was ik zeer tevreden over.
    Laatst gewijzigd door EWS; 31/12/04 om 12:57.

Rivaliteit
    geregistreerd gebruiker
    1.072 Berichten
    Ingeschreven
    14/04/03

Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 Berichten zijn liked

Origineel geplaatst door EWS
    Ik ben het met je eens als je zegt we moeten het niveau op peil houden maar je moet niet van een minder nuttige reactie gelijk een punt maken.
    Welnee, ik maak daar ook niet zozeer een punt van. Ik probeer alleen voorbeelden te geven van reacties die niet nuttig zijn. De 'sorry EMS'-opmerking is omdat dit de lounge is, en het dus eigenlijk niet uitmaakt.

Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste

Webhostingtalk.nl

Contact

• Rokin 113-115
  • 1012 KP, Amsterdam
  • Nederland
  • Contact
© Copyright 2001-2026 Webhostingtalk.nl.
Web Statistics