Zo topic 1 vond ik wel weer te groot worden.
En hier kunnen we direct ff een poll bij maken...![]()
Ik kreeg hem nog niet aan de praat,
foutmelding in Nero Burning Rom (nieuwste versie)
Hij wil ook niet installeren, op de server.
Missen allerlij bestanden en/of mappen.
Hij heeft ook niet gepatitioneerd, aangezien windows 2003
gewoon nog werkte na een reset.
Thanks to JWK:
[blijkt niet te werken]
Laatst gewijzigd door montu; 06/01/04 om 21:06.
Montu het is JKW
Tja Burnfree brand de iso inderdaad zonder problemen als ik het programma mag geloven. Echter de iso start niet op en de cd is leeg dus maar vorige bericht heeft geen nut.
Ik stelde dit voor in de andere topic over de Complete Web Server.Origineel geplaatst door montu
Maar goed je hebt een nieuwe topic en poll geopend dat is mij best.
Waar het mij omgaat is dat ik zeer veel intresse heb in dit pakket.
De problemen met .iso's branden vind ik niks met de install te maken hebben, ik heb hem met Roxio gebrand zonder problemen dus aan het iso bestand mankeerd niets.
Naar mijn menig is de install getest op een HDD waar de Partittion en de mappen al op stonden.
Zal morgen de install eens goed doorspitten zodat ik daarvoor een patch kan maken, dit scheeld een nieuwe download van een hele .iso
Ben heel erg benieuwd Herbert !!!Origineel geplaatst door Herbert
Zal morgen de install eens goed doorspitten zodat ik daarvoor een patch kan maken, dit scheeld een nieuwe download van een hele .iso
Zou fijn zijn als deze installatie zou werken ....
Ik ben nu aan het downloaden en ben erg benieuwd naar de mogelijkheden hiervan.
Ik zal mijn bevindingen hier posten.
De iso is wel goed en boot ook wel braaf nadat je hem op een cd'tje hebt gebrandt. Ik denk dat het daar niet om gaat. Ik test hem onder virtual PC waarin die keurig boot, partitioneert, kopieert, uitpakt, "backup terugzet". Vervolgens worden er wat vragen gesteld in de trend van naam/paswoord/ip/.... Werkt ook allemaal prachtig.. maar dan: de reboot.. Hierna is bij mij het grote feest voorbij en beginnen de problemen. Ik kan nog niet goed aangeven waar het mis gaat maar ik hou jullie op de hoogte!
heb je een paar screenshots misschien?
tja die vragen stelt hij bij mij ook maar door die vragen heen geeft hij wel fouten en na de vragen allemaal errors ... uiteindelijk zegt hij dat hij goed geinstalleerd is en bij reboot zegt ie no know operating system...
Jammer dat Qweb niet opheldering kan geven![]()
jah inderdaad
Ik kom er nog niet uit.Origineel geplaatst door Herbert
Qweb zet een .iso klaar op een server en geeft geen support en reageerd hier ook (nog) niet.
Volgens mij heb ik er weer een onderzetter erbij
Maar we wachten af en hopelijk komt er iemand met een oplossing..
Ik denk dat Qweb sowieso geen support hoeft te geven aangezien het gratis is
Gewoon even rustig afwachten, hij heeft het vast druk.
Ehhh, als ik even mag inhaken
Probeer de iso eens te bakken met [b]4[/b[ speed !! IPV de vette 32 of 52 speed
Ik heb ook al menig ISO (CD) verkloot hiermee
Iemand een Download link voor me ?
Geinstalleerd onder virtual PC... Dit lijkt allemaal goed te gaan.
Reboot.. Mooi rood keuzeschermpje waar die na een seconde zelf verder gaat. Maar dan: hij kan de NIC niet meer detecteren waardoor hij veel zaken niet kan opstarten... (Tijdens de install detecteerd hij mijn 3com ook al foutief als een Intel pro 100) ik ga het nu maar even op mijn laptop testen want virtual PC gaat niet helemaal optimaal.